Direktlänk till inlägg 7 september 2015

Vardagen

Av Emelie - 7 september 2015 18:03

Måndag idag!

Varannan Måndag så lämnar jag dottern på dagis och varannan vecka så hämtar jag på dagis, idag var det äntligen dags att hämta dottern. Så nu är det dags för en mamma vecka med min älskade trollunge!
Det jobbigaste är den måndagen då jag ska lämna henne på dagis för då vet jag att det dröjer en hel vecka innan jag ser eller får krama eller ens höra hennes röst. Det gör så fruktansvärt ont i mitt mammahjärta men man får tyvärr vänja sig. Dotterns pappa och jag lever inte ihop. Men det är ett val som jag mår så bra av idag! Nu är det dags för mig att sova:) godnatt/Emelie 

 
 
Familjenblogg

Familjenblogg

7 september 2015 18:10

Vad tråket för dig att det är så!

http://familjenbloggplatsen.se

Emelie

8 september 2015 11:59

Jag har accepterad situationen nu! Men det har absolut tagit ett tag:/

 
Malin

Malin

8 september 2015 08:59

så jobbigt :( jag och min sons pappa levde isär ca 6 månader men sen löste vi problemen och flyttade ihop igen, nu är vi förlovade och planerar fler barn! Jag hoppas att oavsett situation du befinner dig i så kommer det bli bra för din dotter! Pappan har henne ändå halvtid så båda föräldrarna finns med i bilen och det tror jag är viktigt :)

http://nouw.com/malinranta

Emelie

8 september 2015 11:59

Vad härligt att höra att ni hittade tillbaka till varandra:) men det kommer aldrig någonsin ske i min situation! Hennes pappa är inte den personen som han en gång var! Vi levde ihop i 6 år!
Jadå hon ska kunna ha del av oss båda absolut!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 10 september 2015 23:21


Torsdag idag då:) Låter så härligt för att det snart är dags för den efterlängtade helgen:)Jag tog helg morse redan när jag gick av mitt nattpass! Skönt kan jag meddela! Nu är jag ledig fram tills på Söndag kväll då är det dags igen att jobba, men i ...

Av Emelie - 9 september 2015 19:15

Idag är det Onsdag och har sovit några timmar efter första jobbnatten av två denna veckan. Ikväll är det dags att gå på at jobba igen, jobbar från 20:45-07:15. Dottern sover därför över hos mina älskade och underbara föräldrar, tänk vad hade jag gjor...

Av Emelie - 8 september 2015 22:57


Tisdag!Idag vaknade dottern och jag vid 09:00 då var hon så sugen på macka med ost och äpplejucie!:)Hon är så söt när hon väcker mig med sina lena små söta händer emot min kind, eller ställer hon sig vid fotänden och frågar:-Mamma du sova nu?Man smäl...

Presentation


Emelie
Mamma
Undersköterska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards