Direktlänk till inlägg 8 september 2015

Tisdagen!

Av Emelie - 8 september 2015 22:57

Tisdag!
Idag vaknade dottern och jag vid 09:00 då var hon så sugen på macka med ost och äpplejucie!:)
Hon är så söt när hon väcker mig med sina lena små söta händer emot min kind, eller ställer hon sig vid fotänden och frågar:
-Mamma du sova nu?
Man smälter varje gång man får höra hennes lena söta stämma!
Tyvärr går veckorna så fruktansvärt fort när hon väl är hos mig, och ibland går veckorna så ofantligt sakta när hon är hos sin pappa!
Inatt är det jobbdags för mig igen, två nätter. Men det brukar gå hyffsat fort. Man saknar lilla prinsessan bara. Har en otroligt bra jobbarkompis så nätterna brukar gå fort ihop med henne.
Är dock väldigt trött, men skam den som ger sig:) får sova en stund imorgon innan jag ska åka o mysa lite med dottern innan det är dags för en jobbnatt till.
Sedan är vi lediga tills på söndag:) sååå härligt!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 10 september 2015 23:21


Torsdag idag då:) Låter så härligt för att det snart är dags för den efterlängtade helgen:)Jag tog helg morse redan när jag gick av mitt nattpass! Skönt kan jag meddela! Nu är jag ledig fram tills på Söndag kväll då är det dags igen att jobba, men i ...

Av Emelie - 9 september 2015 19:15

Idag är det Onsdag och har sovit några timmar efter första jobbnatten av två denna veckan. Ikväll är det dags att gå på at jobba igen, jobbar från 20:45-07:15. Dottern sover därför över hos mina älskade och underbara föräldrar, tänk vad hade jag gjor...

Av Emelie - 7 september 2015 18:03

Måndag idag!Varannan Måndag så lämnar jag dottern på dagis och varannan vecka så hämtar jag på dagis, idag var det äntligen dags att hämta dottern. Så nu är det dags för en mamma vecka med min älskade trollunge!Det jobbigaste är den måndagen då jag s...

Presentation


Emelie
Mamma
Undersköterska

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards